სილაბუსი

                   მეორე კლასი
     

                                      VI კლასის სილაბუსი
                         ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

სასწავლო   საგანი


ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური, კლასი


დაწყებითი. VI კლასი.
სასწავლო საგნის სტატუსი


სავალდებულო
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა

სთ.
სასწავლო კურსის მიზნები

საგნის მიზანია: ზეპირსიტყვიერებისა და მოსმენის უნარის განვითარება, გრაფიკული ჩვევების ფორმირება, წერა-კითხვის სწავლება, საკუთარი აზრის გადმოცემის უნარ-ჩვევების გამომუშავება, ენობრივი ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, სრულფასოვან მოქალაქედ ჩამოყალიბების ელემენტარული უნარ-ჩვევების განვითარება.

პედაგოგი

ნინო ელბაქიძე
საკონტაქტო ტელეფონები:
( 0431) 26 57 97
577 277 522


                           ქართული ენა და ლიტერატურა
                                          VI  კლასი.    2015-2016 წწ.

NN

N
თემა და მასში შემავალი საკითხები
შედეგები და ინდიკატორები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
შეფასების სისტემა
საათების რაოდენობა
კალენდარული გრაფიკი
1
2
3
4
5
6
7
1.
გიორგი ლეონიძე
 „ ვუმღერ სამშობლოს

VI. 1. მოსწავლეს აქვს   ინფორმაციის  მიღებისა  და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევა.
VI.2 მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისთვის არსებითი დეტალების შეფასების უნარი.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და საკუთარი მოსაზრების  თანმიმდევრული განვითარება;
მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა;  ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი;  წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება.
პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა
2სთ.
14–15
სექტემბერი.
2.
ირაკლი აბაშიძე
პალესტინის დღიური, მშობლიური ენის, ლიტერატურული ენისა და სახელმწიფო ენის რაობა.
VI. 1. VI.7.მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის წაკითხვა და გაგებაგაანალიზება.
VI. 10.მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილებები გადმოცემის  უნარი.
კითხვისთვის მზადებაპროვოცირება; წაკითხულის გაგებგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ; ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან;  პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
4სთ.
16–17-18-21
სექტემბერი.
3.
იაკობ გოგებაშვილი –,,ივერიის მონასტერი,“ ერთიანი სალიტერატურო ენა, ლიტერატურული ენის რაობა.
VI. 1. VI. 2. VI. 7. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივიტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.




წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
3სთ.
22–23–24
სექტემბერი.
4.
აკაკი წერეთლის პოემა– ,,თორნიკე ერისთავი“
(ლხინი ომის შემდეგ)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10.მოსწალეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი.
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
პროექტი.
2სთ.
25–28
სექტემბერი.
5.
კონდრატე თათარაშვილი (უიარაღო) – ,,მამელუქი,“ ქართველური ენები.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
4სთ.
29–30
სექტემბერი-
1-2
ოქტომბერი.
6.
ფრიდონ ხალვაში– ,,მითხარ, როგორაა მემლექეთი!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
2სთ.
5-6
ოქტომბერი
7.
გალაკტიონ ტაბიძე
,,გამარჯობა, აფხაზეთო, შენი!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
1სთ.
7ოქტომბერი.
8.
ნოდარ დუმბაძე– ,,გული,“  ქართული ენის ლექსიკონები.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
3სთ.
8–9-12
ოქტომბერი.
9.
ნელი თარბა– ,,საქართველოს“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
1სთ.
13ოქტომბერი.
10.
შემაჯამებელი წერა N 1.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16.  მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
15ოქტომბერი.
11.
აკრძალული ქალაქის სევდა (საგაზეთო პუბლიკაცია);
,,ბერიკაცი და ჩვენებური მტრედები,“ ,,ქაფურის ხეების სითბო...,“ ,,ომი ქართულად მეტყველებდა...“, მეტყველების ნაწილები–სრულმნიშვნელოვანი და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
4სთ.
16-19-20-21
ოქტომბერი.
12.
სიმონ ჩიქოვანი – ,,ვინა სთქვა“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.





საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
3სთ.
22-23-26
ოქტომბერი.
13.
სერგო კლდიაშვილი– ,,შორეული“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
3სთ.
27–28–29
ოქტომბერი.
14.
შოთა რუსთაველი (ბიოგრაფია)
ნაწყვეტი პოემიდან ,,ვეფხისტყაოსანი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
3სთ.
30ოქტომბერი-
2-3
ნოემბერი.
15.
სულხან–საბა ორბელიანი ( ბიოგრაფია) ,,სიბრძნე სიცრუისა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
პროექტი.
3სთ.
4-5-6
ნოემბერი.
16.
შემაჯამებელი წერა N 2.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
 VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.







1სთ.
9 ნოემბერი.
17.
ილია ჭავჭავაძე– (ბიოგრაფია)
,,შინაური მიმოხილვები,“ კუმშვა, ფუძეკუმშვადი სახელების ბრუნება.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
4სთ.
10-11-12-13
ნოემბერი.
18.
ილია ჭავჭავაძე ,,ლოცვა“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.

1სთ.
16ნოემბერი.
19.
აკაკი წერეთელი ,,ჩემი თავგადასავალი“, ბარბარიზმები, დიალექტიზმები, ო–ს კუმშვა.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
6სთ.
17-18-19-20-24-25
ნოემბერი.
20.
ვაჟა–ფშაველა (ბიოგრაფია)
,,ჩემი წუთისოფელი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 5.
 VI.7. VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
 მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
ტექსტის დაწვრილებით შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
5სთ.
26-27-30
ნოემბერი-
1დეკემბერი.

21.
ვაჟა–ფშაველა ,,მრწამს, მარად მიწამებია“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
2სთ.
2-3დეკემბერი.
22.
შემაჯამებელი წერა N 3.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
 VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
4დეკემბერი.
23.
,,ვაჟკაცის შესაფერია“
(ხალხური); თანხმოვანფუძიანი არსებითი სახელის ბრუნება, კუმშვა (ე-ს კუმშვა).
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივგამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია.
4სთ.
7-8-9-10
დეკემბერი.
24.
,,კოპალა“
(ხალხური)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
5სთ.
11-14-15-16-17
დეკემბერი.
25.
,,ეთერისა და აბესალომის ამბავი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
4სთ.
18-21-22-23
დეკემბერი.
26.
გურამ პეტრიაშვილი-
,,წვიმის მოყვარული კაცი“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ნაწარმოებებს შორის.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
4სთ.
24-25-28-29
დეკემბერი.
27.
გურამ დოჩანაშვილი-
,,ყველაზე კარგი პაპა“, თანდებულიანი ბრუნვები-(გაგრძელება).

VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.

6სთ.
18-20-21-22-25-26
იანვარი.
28.
,,მონადირე ხარირემზე
(ხალხური)
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
4სთ.
27-28-29
იანვარი-
1თებერვალი.
29.
ვაჟა-ფშაველა-
,,ვერხვი“, - ზედსართავი სახელის ხარისხის ფორმები.
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
 VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
6სთ.
2-3-4-5-8-9
თებერვალი.
30.
შემაჯამებელი წერა N 4
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
10თებერვალი.
31.
ვაჟა-ფშაველა-
,,გაზაფხული“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
4სთ.
11-12-15-16
თებერვალი.
32.
შემაჯამებელი წერა N 5
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
17თებერვალი.
33.
თედო რაზიკაშვილი-
,,მონადირე“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
5სთ.
18-19-22-23-24
თებერვალი.
34.
გოდერძი ჩოხელი-
,,ტყის ქათამი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
5სთ.
25-26-29
თებერვალი-
1-2 მარტი.

35.
რევაზ ინანიშვილი-
,,უშიშარი ბიჭი იოსება“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.


დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
6სთ.
4-7-9-10-11-14
მარტი.
36.
რევაზ ინანიშვილი-
,,დედუნა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
6სთ.
15-16-17-18-21-22
მარტი.

37.
მურმან ლებანიძე-
,,თორმეტი წლის კაცი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
7სთ.
23-24-25-28-29-30 მარტი-
1 აპრილი.

38.
ოსკარ უაილდი-,,ვარსკვლავბიჭუნა“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
10სთ.
4-5-6-7—8-11-12-13-14-15
აპრილი.
39.
შემაჯამებელი წერა N 6
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
18 აპრილი.
40.
ალფონს დოდე-
,,უკანასკნელი გაკვეთილი“
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
5სთ.
19-20-21-22-25
აპრილი.

41.
შემაჯამებელი წერა N 7
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
26 აპრილი.
42.
ო, ჰენრი-
,,უკანასკნელი ფოთოლი“, ზმნიზედა და მასთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები.
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
 VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
წაკითხულის გაგებაგააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების  გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
10სთ.
27 აპრილი-
4-5-6-10-11-13-16-17-18
მაისი.
43.
შემაჯამებელი წერა N 8
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.


1სთ.
19 მაისი.
44.
მუხრან მაჭავარიანი-
,,ტა, ტა, ტა, ტა!“
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
 VI. 11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივგამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და საკუთარი მოსაზრების თნმიმდევრული განვითარება; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზიწაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
2სთ.
20-23მაისი.

45.
შემაჯამებელი გაკვეთილები.





Комментариев нет:

Отправить комментарий