ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
სასწავლო საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
სწავლების საფეხური, კლასი
|
დაწყებითი. VI კლასი.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა
|
სთ.
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
საგნის მიზანია: ზეპირსიტყვიერებისა და მოსმენის უნარის განვითარება, გრაფიკული ჩვევების ფორმირება, წერა-კითხვის სწავლება, საკუთარი აზრის გადმოცემის უნარ-ჩვევების გამომუშავება, ენობრივი ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, სრულფასოვან მოქალაქედ ჩამოყალიბების ელემენტარული უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
პედაგოგი
|
ნინო ელბაქიძე
საკონტაქტო ტელეფონები:
( 0431) 26 57 97
577
277 522
|
ქართული
ენა
და
ლიტერატურა
VI კლასი. 2015-2016 წწ.
NN
N
|
თემა და მასში შემავალი
საკითხები
|
შედეგები და ინდიკატორები
|
ძირითადი აქტივობები
და მეთოდები
|
შეფასების სისტემა
|
საათების რაოდენობა
|
კალენდარული გრაფიკი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
1.
|
გიორგი ლეონიძე–
„ ვუმღერ სამშობლოს“
|
VI.
1. მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარ–ჩვევა.
VI.2
მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისთვის არსებითი დეტალების შეფასების უნარი.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და საკუთარი მოსაზრების თანმიმდევრული განვითარება;
მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება.
პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა
|
2სთ.
|
14–15
სექტემბერი.
|
2.
|
ირაკლი აბაშიძე–
„ პალესტინის დღიური,“ მშობლიური ენის, ლიტერატურული ენისა და სახელმწიფო ენის რაობა.
|
VI.
1. VI.7.მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის წაკითხვა და გაგება–გაანალიზება.
VI.
10.მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილებების გადმოცემის უნარი.
|
კითხვისთვის მზადება – პროვოცირება; წაკითხულის გაგება –გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ; ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
4სთ.
|
16–17-18-21
სექტემბერი.
|
3.
|
იაკობ გოგებაშვილი
–,,ივერიის მონასტერი,“ ერთიანი სალიტერატურო ენა, ლიტერატურული ენის რაობა.
|
VI. 1. VI.
2. VI. 7. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივიტექსტის
შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას სტრატეგიების
ეფექტურად გამოყენება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება;
ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
3სთ.
|
22–23–24
სექტემბერი.
|
4.
|
აკაკი წერეთლის პოემა–
,,თორნიკე ერისთავი“
(ლხინი ომის შემდეგ)
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 8.
VI.
10.მოსწალეს შეუძლია
დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება;
ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
პროექტი.
|
2სთ.
|
25–28
სექტემბერი.
|
5.
|
კონდრატე თათარაშვილი
(უიარაღო) – ,,მამელუქი,“ ქართველური ენები.
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 8.
VI.
10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის
ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება;
ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
4სთ.
|
29–30
სექტემბერი-
1-2
ოქტომბერი.
|
6.
|
ფრიდონ ხალვაში–
,,მითხარ, როგორაა მემლექეთი!“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო
არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული
ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება
და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
2სთ.
|
5-6
ოქტომბერი
|
7.
|
გალაკტიონ ტაბიძე
,,გამარჯობა, აფხაზეთო,
შენი!“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
1სთ.
|
7ოქტომბერი.
|
8.
|
ნოდარ დუმბაძე– ,,გული,“
ქართული ენის ლექსიკონები.
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
3სთ.
|
8–9-12
ოქტომბერი.
|
9.
|
ნელი თარბა– ,,საქართველოს“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
1სთ.
|
13ოქტომბერი.
|
10.
|
შემაჯამებელი წერა N 1.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი
ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის
წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
15ოქტომბერი.
|
||
11.
|
აკრძალული ქალაქის
სევდა (საგაზეთო პუბლიკაცია);
,,ბერიკაცი და ჩვენებური
მტრედები,“ ,,ქაფურის ხეების სითბო...,“ ,,ომი ქართულად მეტყველებდა...“, მეტყველების
ნაწილები–სრულმნიშვნელოვანი და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი.
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
4სთ.
|
16-19-20-21
ოქტომბერი.
|
12.
|
სიმონ ჩიქოვანი –
,,ვინა სთქვა“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
3სთ.
|
22-23-26
ოქტომბერი.
|
13.
|
სერგო კლდიაშვილი–
,,შორეული“
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
3სთ.
|
27–28–29
ოქტომბერი.
|
14.
|
შოთა რუსთაველი (ბიოგრაფია)
ნაწყვეტი პოემიდან
,,ვეფხისტყაოსანი“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო
არგუმენტების მოხმობით; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული
ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება
და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
3სთ.
|
30ოქტომბერი-
2-3
ნოემბერი.
|
15.
|
სულხან–საბა ორბელიანი
( ბიოგრაფია) ,,სიბრძნე სიცრუისა“
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
პროექტი.
|
3სთ.
|
4-5-6
ნოემბერი.
|
16.
|
შემაჯამებელი წერა N 2.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის
მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI.
16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი
ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
9 ნოემბერი.
|
||
17.
|
ილია ჭავჭავაძე– (ბიოგრაფია)
,,შინაური მიმოხილვები,“
კუმშვა, ფუძეკუმშვადი სახელების ბრუნება.
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
4სთ.
|
10-11-12-13
ნოემბერი.
|
18.
|
ილია ჭავჭავაძე ,,ლოცვა“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ
მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
|
1სთ.
|
16ნოემბერი.
|
19.
|
აკაკი წერეთელი ,,ჩემი
თავგადასავალი“, ბარბარიზმები, დიალექტიზმები, ო–ს კუმშვა.
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
6სთ.
|
17-18-19-20-24-25
ნოემბერი.
|
20.
|
ვაჟა–ფშაველა (ბიოგრაფია)
,,ჩემი წუთისოფელი“
|
VI. 1. VI.
2. VI. 3. VI. 5.
VI.7.
VI. 8. VI. 10. VI. 11. VI. 12. VI. 16.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
|
ტექსტის დაწვრილებით
შესწავლა; ინფორმაციის კლასიფიკაცია; საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ტექსტში მოცემულ
ზნეობრივ–ეთიკური პრობლემის მიმართ; საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ტექსტში მოცემული
პრობლემის გადაჭრა; პრობლემის გამომწვევი მიზეზის პოვნა.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
5სთ.
|
26-27-30
ნოემბერი-
1დეკემბერი.
|
21.
|
ვაჟა–ფშაველა ,,მრწამს,
მარად მიწამებია“
|
VI. 1. VI.
5. VI. 7. VI. 10.
VI.
11. VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე
დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების
(მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა;
ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა.
დისკუსია.
|
2სთ.
|
2-3დეკემბერი.
|
22.
|
შემაჯამებელი წერა N 3.
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის
მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI.
16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი
ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
4დეკემბერი.
|
||
23.
|
,,ვაჟკაცის შესაფერია“
(ხალხური); თანხმოვანფუძიანი
არსებითი სახელის ბრუნება, კუმშვა (ე-ს კუმშვა).
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
VI. 11.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
რიტორიკული ფიგურების (მაგ: რიტორიკული შეკითხვა, რიტორიკული შეძახილი, გამეორება, პაუზა და სხვ.) ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
დისკუსია.
|
4სთ.
|
7-8-9-10
დეკემბერი.
|
24.
|
,,კოპალა“
(ხალხური)
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10.
VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
5სთ.
|
11-14-15-16-17
დეკემბერი.
|
25.
|
,,ეთერისა და აბესალომის
ამბავი“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10.
VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
4სთ.
|
18-21-22-23
დეკემბერი.
|
26.
|
გურამ პეტრიაშვილი-
,,წვიმის მოყვარული
კაცი“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10.
VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ნაწარმოებებს შორის.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
4სთ.
|
24-25-28-29
დეკემბერი.
|
27.
|
გურამ დოჩანაშვილი-
,,ყველაზე კარგი პაპა“, თანდებულიანი ბრუნვები-(გაგრძელება).
|
VI. 1. VI. 5. VI.
7. VI. 8.
VI. 10. VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
6სთ.
|
18-20-21-22-25-26
იანვარი.
|
28.
|
,,მონადირე ხარირემზე“
(ხალხური)
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10.
VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
4სთ.
|
27-28-29
იანვარი-
1თებერვალი.
|
29.
|
ვაჟა-ფშაველა-
,,ვერხვი“, - ზედსართავი სახელის ხარისხის ფორმები.
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 8.
VI. 10.
VI. 12. მოსწალეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და მისი ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
საშინაო დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა. დისკუსია.
|
6სთ.
|
2-3-4-5-8-9
თებერვალი.
|
30.
|
შემაჯამებელი წერა N 4
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
10თებერვალი.
|
||
31.
|
ვაჟა-ფშაველა-
,,გაზაფხული“
|
VI. 1. VI. 2. VI.
3. VI. 6.
VI.9. VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს
ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული
და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის
უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
4სთ.
|
11-12-15-16
თებერვალი.
|
32.
|
შემაჯამებელი წერა N 5
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
17თებერვალი.
|
||
33.
|
თედო რაზიკაშვილი-
,,მონადირე“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
5სთ.
|
18-19-22-23-24
თებერვალი.
|
34.
|
გოდერძი ჩოხელი-
,,ტყის ქათამი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
5სთ.
|
25-26-29
თებერვალი-
1-2 მარტი.
|
35.
|
რევაზ ინანიშვილი-
,,უშიშარი ბიჭი იოსება“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
6სთ.
|
4-7-9-10-11-14
მარტი.
|
36.
|
რევაზ ინანიშვილი-
,,დედუნა“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
6სთ.
|
15-16-17-18-21-22
მარტი.
|
37.
|
მურმან ლებანიძე-
,,თორმეტი წლის კაცი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
7სთ.
|
23-24-25-28-29-30
მარტი-
1 აპრილი.
|
38.
|
ოსკარ უაილდი-,,ვარსკვლავბიჭუნა“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
10სთ.
|
4-5-6-7—8-11-12-13-14-15
აპრილი.
|
39.
|
შემაჯამებელი წერა N 6
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
18 აპრილი.
|
||
40.
|
ალფონს დოდე-
,,უკანასკნელი გაკვეთილი“
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
5სთ.
|
19-20-21-22-25
აპრილი.
|
41.
|
შემაჯამებელი წერა N 7
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
26 აპრილი.
|
||
42.
|
ო, ჰენრი-
,,უკანასკნელი ფოთოლი“,
ზმნიზედა და მასთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები.
|
VI. 1. VI. 2. VI. 3. VI. 6.
VI.9.
VI. 11. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ნაწყვეტი.
VI. 13. პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის პროცესში და აქვს ვმხატვრული წარმოსახვის უნარი.
|
წაკითხულის გაგება–გააზრება; ინფორმაციის მოძიება საკითხის ირგვლივ;
ახალი ინფორმაციის დაკავშირება არსებულ ცოდნასთან; პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
10სთ.
|
27 აპრილი-
4-5-6-10-11-13-16-17-18
მაისი.
|
43.
|
შემაჯამებელი წერა N 8
|
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად.
VI. 16. მოსწავლე სწორად იყენებს ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესებს წერილობითი ტექსტის აგებისას.
|
1სთ.
|
19 მაისი.
|
||
44.
|
მუხრან მაჭავარიანი-
,,ტა, ტა, ტა, ტა!“
|
VI. 1. VI. 5. VI. 7. VI. 10.
VI. 11.
VI. 15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ენობრივ–გამომსახველობით თავისებურებებზე დაკვირვება.
|
მსჯელობა სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და საკუთარი მოსაზრების თნმიმდევრული განვითარება; მოსაზრების გასამყარებლად ციტატების გამოყენება; მხატვრული ხერხების ამოცნობა; ლექსის გამომეტყველებით კითხვა და ანალიზი; წაკითხულის გააზრება და შეფასება; ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.
|
დავალება. პრეზენტაცია.
კლასში აქტივობა. ზეპირი გამოსვლა.
|
2სთ.
|
20-23მაისი.
|
45.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий